ПАСИРАНА ТИКВЕНА СУПА С ГОРСКИ ГЪБИ


От доста време не бях обръщала достатъчно внимание на супите от ежедневното ни меню...Пропуск!
Днес споделям тази вкусна супа не защото е нещо сложно за приготвяне,а заради комбинацията ,която е повече от прекрасна :) !

продукти:

3 ч.ч.нарязана,обелена тиква;
1 бр.червена(сладка) чушка;
3 бр.големи моркова;
1 гл.кромид лук;
6-7 скил.чесън;
1 шепичка сушена " Челадинка";
едра сол;
зехтин;

Загряваме зехтина и за 5-6 минутки задушаваме всички,изброени,почистени и нарязани на едро зеленчуци.Посоляваме!Добавяме и сушените,ароматни гъби.Заливаме с около 2 л.вода.
Сваряваме и пасираме слънчевите съставки.
Поднасяме със свежа подправка,в случая аз избрах копър и задължително лимонов сок...:)


Коментари

  1. Миленка,
    времето е много благоприятно за бране на гъби и въпреки,че аз имам страх от тях баща ми редовно събира и охлюви, и гъби.Челядинки не съм приготвяла, по нашия край има много полски печурки и сърнелки.
    Чудесна идея за супа със сушени гъби.Ще я пробвам , изглежда перфектно.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е, макар да сънувам сега тикви:))
    Подобна комбинация съм правила, но не с челядинка.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар